Přístup do MicroStation LeXikonu:
V ceně je zahrnuta technická podpora prostřednictvím moderované diskuze k tématům jednotlivých článků.
Technická podpora zahrnuje telefonickou hot-line a dotazy e-mailem. Zároveň je poskytována sleva na školení a osobní konzultace ve výši 10%.
Uvedená cena za technickou podporu platí pro 1 licenci MicroStationu. V případě, že zákazník vlastní více licencí, bude cena domluvena individuálně.
Při prodloužení služby sleva 10%!
Konzultace k Bentley programům a aplikacím u zákazníka:
Nepředplacená technická podpora (hodinová sazba):
školení:
Ceny školení jsou kalkulovány pro případ, že probíhá ve firmě axis. V případě školení u zákazníka budou podmínky sjednány individuálně. Školení se provádí vždy pouze pro jeden právní subjekt, tudíž je možno dohodnout libovolnou náplň školení.
Zákazníkům, kteří zakoupili uvedené produkty od firmy axis (a zákazníkům s placenou axis podporou), bude poskytnuta sleva na školení ve výši 10% ceny.
Pro informaci (pokud byste někdy měli zájem využít naši SW či HW podporu), přikládáme ceník i z této oblasti služeb:
Všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH.